YHTEISTYÖ SUOSITUN METALLIYHTYE MOKOMAN KANSSA

​​​​​​​Varkaus: Carlson

Mokoma Fristads

MOKOMA MEET&GREET

Järjestimme Meet&Greet tapaamiset Jyväskylään ja Turkuun joukolle Mokoma-faneja. Alla tunnelmia tapaamisista 1.6. Jyväskylässä ja 2.6. Turussa.

Mokoma

MOKOMA LIVE-KEIKALLE FRISTADSIN JÄLLEENMYYJÄN MYYMÄLÄÄN

Järjestimme jälleenmyyjiemme kesken kilpailun, jossa kisattiin Suomen parhaasta Fristads jälleenmyyjästä. 20 jälleenmyyjän myymälää olivat mukana kilpailussa, joka ajoittui ajalle 10.4.-31.5.2018. Suomen Brodeeraus Jyväskylästä selviytyi kilpailun voittajaksi. He saavat erikseen sovittuna aikana Mokoma live-keikalle myymäläänsä. Lisäksi kaikkien äänestäneiden kesken arvottiin Mokoman uusia albumeja sekä Fristadsin tuotteita.

Suomen Brodeeraus Mokoma
Fristads on aloittanut yhteistyön yhden Suomen suosituimman metalliyhtyeen Mokoman kanssa. Yhteistyön myötä Fristads julkaisee eksklusiivisen Mokoma-malliston. Mallisto tulee kevään aikana myyntiin ja on ostettavissa valikoiduilta Fristadsin jälleenmyyjiltä. Lisäksi Fristads vaatettaa niin Mokoman fanit kuin bändin jäsenet ja roudarit.

Yhteistyö tarkoittaa myös keikkayhteistyötä useilla kulta- ja platinalevyillä palkitun Mokoman kanssa. Vuoden 2018 aikana Mokoma tarjoaa Fristadsin asiakkaille monenlaisia musiikkielämyksiä; luvassa on mm. livemusiikkia Fristadsin jälleenmyyjien liikkeissä.
”Meille on tulossa huikea vuosi Mokoman kanssa. Yhteistyö on lähtenyt hyvin käyntiin ja odotammekin jo innolla ensimmäisiä yhteistyölanseerauksia. Niitä on tulossa kyllä pian”, kommentoi Fristadsin myyntijohtaja Mika Väänänen.

Vuosi 2018 on erityisen tärkeä myös Mokomalle. Uuden, järjestyksessään kymmenennen studioalbumin julkaisu osuu kesän alkuun ja keikkoja on tiedossa heti maaliskuun akustisesta kiertueesta alkaen vuoden loppuun saakka. Yhtye julkaisee tulevan albuminsa myös Japanissa saakka, jonne onkin muodostunut vuosien mittaan vankka fanipohja.

Mokoma on Marko Annalan vuonna 1997 perustama metalliyhtye, joka on julkaissut 11 albumia, tehnyt useita kiertueita ja ollut useamman kerran Suomen albumilistan ykkösenä. Mokoma on suomenkielisen metallin kärkinimiä ja suosiolle ei näy loppua. Yhtyeen tunnetuimpia kappaleita ovat mm. Sinne missä aamu sarastaa, Marras, Hei hei heinäkuu, Punamultaa sekä myös Haloo Helsinginkin coveroima Kuu saa valtansa auringolta.

Lisätietoa:
Mika Väänänen